sobota 3. prosince 2016

Jak to teď mám & plány do budoucna

Ahoj všichni!
Já vím, já vím.. mohla by psát víc, když teď nemá školu a má víc času.. - no, že bych mohla psát víc je rozhodně pravda, ale že by bylo víc času, to ani ne...
Naposled jsem psala takový děkovací článek (ZDE), jak jsem ráda, že mám ve svých přátelích a rodině neskutečnou podporu. Na tom se nic nezměnilo, stále jsem vděčná, a jak! Ale je pravda, že když sem tam čelím lidem, kteří nejsou úplně stejného názoru jako já, nebo mě prostě natolik neznají, nechápou, tak je to horší.. V tu ránu mě nutí přemýšlet, jestli jsem náhodou neudělala chybu, jestli jsem to nevzdala příliš brzy a jestli náhodou nemám zkoušet dalších petstotisic jiných vysokých škol. Ale tak nějak si říkám, že takové myšlenky jsou asi sem tam normální a v pořádku.
Nakonec se ale vždy utvrdím v pravdě, a to že je mi po psychické stránce o 100% lépe a že jsem svým způsobem šťastnější.

Co bylo ale opravdu hnusným zážitkem byla cesta na pracák. Ne, že bych tam chtěla, ale..tak nějak se asi musí, no.. Bylo to fakt nepříjemné, a to nejen proto, že ta budova a všechno vypadá tak jak vypadá (aka už asi 100let furt stejně). Ale prostě na člověka připadne jakási stísněnost, nerozhodnost, zoufalství.. A způsob, jakým se na vás ti úředníci dívají vám zrovna moc sebedůvěry taky nepřidá.
A nevím, jestli jsem měla zrovna já to štěstí, nebo jsou tam všechny pracovnice takové, ale ta slečna/paní, u které jsem byla, byla extrémně nepříjemná, nebyla mi schopna nic pořádně vysvětlit a když jsem se na něco zeptala, tak se na mě akorát otráveně podívala a vysvětlila to stejně nesmyslně a v úředním jazyce jako předtím.
Děkuji pěkně.


Takže jsem se snažila zase z tama nějak co nejrychleji vypadnout.
Jak jsem už psala několikrát dříve, měla jsem brigádu u pultu s lahůdkami v Kauflandu. Měla jsem tam kterýsi víkend směnu a jak už to tak bývá, informace se šíří rychle. Takže hned milion otázek a jestli jim nechci, aspoň přes Vánoce vypomoct, že toho bude hodně.
No, a tak jsem na měsíc tam.
Hodná, ale blbá. Hodná, protože budou Vánoce a lidi už teď nakupují, jako by měl přijít armagedon. Blbá, no..vlastně úplně z toho stejného důvodu. Není to žádná procházka růžovým sadem, ale pořád si říkám, že lepší než sedět doma na prdeli (což já stejně neumím) a být rodičům na obtíž, něco si vydělám a těm babám pomůžu... a ty si to fakt zaslouží, mají toho dost samy..
Takže dobrá duše na scéně a doufám, že teď už mám dveře do nebe otevřené dokořán.

A pokud si říkáte, že proč jen na měsíc, tak..
...protože déle bych to asi ani nevydržela.. 
..a protože se chystám jiným směrem.
Rozhodla jsem se zainvestovat do toho, k čemu mě nejvíce srdce táhne v současné chvíli. A tím je fitness. Já vím, já vím, takových tu je a bylo, dostanou se z PPP, chvíli cvičí a najednou BUM!
Ale pravdou je, že... mi to dodává sílu.. a tím nemyslím fyzickou (ačkoliv tu samosebou taky). Ale psychickou. Cvičení se pro mě stalo jakousi terapií, zdravý životní styl domovem. A pokud je jakákoli sebemenší možnost nebo šance, abych tuto super pozitivní energii rozvíjela okolo a dál, tak se jí chci chopit a dělat to.
Není to tak lehké, samozřejmě. Patří k tomu spousta sebevzdělávání a především pak kurt fitness instruktora. Ale já do toho chci jít. A půjdu.
Jsem přihlášená na kurz, který v Brně od ledna pořádá Fitness Institut a už se nemůžu dočkat :)
A i kdyby pak nebyla možnost se tomu plně věnovat, tak tím posílím sama sebe, něco se dozvím a ..prostě..se zase někam posunu!

No a protože je kurz v Brně, městě, kam mě mé srdce už delší dobu táhne, tak jsem se rozhodla tak nějak přesedlat tam. Mám tam sestru se švagrem, většinu svých přátel... Takže se rozhodnout nebylo až tak složité.
Místo na bydlení by s největší pravděpodobností (ale stále radši klepu!) bylo, teď jen rozesílám životopisy a hledám práci, která by mě aspoň nějak zaujala, zaměstnala a na chvíli uživila.
Tak držte prosím prosím palce, ať vše dopadne, tak jak má :)
(A kdybyste o nějakém místě věděli, taky beru jakékoli tipy! :) )

No pro dnešek to asi stačí, mohla bych psát a psát, ale.. nejsem si jistá, koho přesně hromada mých keců zajímá a ... no tak vůbec.
Mějte se moc a moc hezky a do komentářů mi klidně napište, jak vy prožíváte adventní čas, jestli se už chystáte na Vánoce a tak :)
Budu jedině ráda!

Taky mě sledujte na Instagramu, kde se snažím být víc aktivní, proto jsem si udělala i takovou #decemberchallenge, aneb každý den chci postnout foto a něco z mého dne :) Tak snad to i zvládnu!







1 komentář:

  1. Juuuuuuuu.... Takže budeš v Brně :-) myslím že s prací nebudeš mít problém a doufám, že budeš psát články i o průběhu tvého fitness vzdělávání a prvních dojmů z Brna :-)

    OdpovědětVymazat