neděle 4. září 2016

Srpen 2016

Nějak nám ten čas letí a je tu další menší shrnutí měsíce. Léto se pomalu mění v podzim, ačkoliv venku to zatím tolik poznat není. Mnohým začala škola, mě to ještě čeká. Ale díky Bohu až na konci září. Do té doby toho mám ještě hodně. Stále brigáda, výlet s kamarádkou do Londýna, stěhování... No, asi to bude taky docela fuška :)
Ale dnes o srpnu, který proběhl u mě rozhodně poklidněji než červenec. O jednu brigádu méně, takže více volného času sama na sebe, na své blízké, i na nějaké to cestování. Taky konečně dodělaná autoškola, takže se už jen čeká až to vyřídí na úřadě a tradá na silnice :)


Léto znamená spoustu čerstvé zeleniny a ačkoliv nepatříme zrovna k těch šťastlivcům, co by měli obří zahradu s vlastní úrodou, tak se najdou hodní lidé, co nás obdarují. Takže jsme dostali domácí mrkev a brambory a s mamkou si udělaly naše milované jídlo - dušenou mrkev s hráškem. já si k tomu přidala ještě tofu, na dohnání nějakých těch bílkovin :) Lahůdka!!

Srpen byl taky hodně o pečení. Zjistila jsem, že mě strašně baví si vymýšlet zdravé recepty a různě zkoušet nové kombinace, prostě být kreativní :) Takže tady vanilkový jablečný koláč...

..tady pro změnu proteinové banánové cookies..


...a zde naprosto luxusní a vynikající fazolové brownies. Jeden z mnoha dalších důvodů, proč jsem se tak rozpekla, je, že jsem se stala součástí týmu My Protein CZ a na jejich blog (český ZDE) budu přispívat články! Je to pro mě neskutečné štěstí a motivace, opravdu jsem vděčná za takovou příležitost a doufám, že to bude probíhat jen a jen dobře :)

A víte co je na létě jedna z mých asi nejoblíbenějších činností? Ani plavání, ani opalování, ale GRILOVÁNÍ! :) To já fakt můžu.. Takže grilované kuřátko hezky s brambůrkami, šup ke mně :P

A taky miluju čtení venku... Tedy, já miluju jakékoliv čtení a obzvlášť co se Roberta Fulghuma týče, ale v přírodě to je zase o cosi krásnější! Tady jsem četla jeho novou knihu, kterou jsem dala jako dárek taťkovi k narozeninám (kupovala jsem ZDE) a byla jsem opět unešena! Jestli nevíte, co číst, tak berte cokoliv od něj...dokonalý knižní tip! :)

O víkendu se vdávala moje známá a společně s kamarády a tak okolím jsme jí zpívaly na svatbě. Bylo to moc hezké, netradiční. Většinou to bývá v kombinaci bílá a nějaká barva, ale oni to měli v takovém spíše retro stylu. Všude puntíky, červené rtěnky, lokny, kšandy a velké brýle. Vypadalo to moc hezky a opravdu krásný obřad. Zpěv taky všichni chválili, tak snad to za to stálo!
Po svatbě jsme šly s mamko, sestrou a kamarádkou na oběd do místní výborné restaurace a já si dala gnocchi s rajčaty, rukolou, pancettou a zasypané parmazánem - výborné :)

Léto je u mě ve znamení reverzní diety (o té třeba někdy příště? :P ), ale jdu na to opravdu velmi pomalu a zlehka a ..musím klepat, jde to moc dobře. Jsem strašně spokojená, síly přibývá, svalů taky, dokonce vidím i nějaké výsledky. Nejsem zrovna ten typ člověka, co by měl potřebu se neustále fotit a postovat to někde na sociální sítě, ale jednou za čas je fajn si nějakou tu progress fotku vyfotit. Jo, zrcadlo zkresluje a jen my samy víme, jak to doopravdy je, proto by to na tom nemělo stát. Takže tady je jedna moje, ale jak říkám, naživo je to zase jiné :)

Když chodím na brigádu, tak si vždy taky připravuju oběd :) Prostě #mojekrabicky navždy, nejsem ten typ, co by si něco na rychlo koupil a byl s tím spokojen. Neee... 
Tady hezky batáty s cuketou a tofu, dokonalá kombinace :)

Ano, to byl poslední týden v srpnu a já poprvé za toto léto v plavkách. A to ne z důvodu, že bych trávila čas u vody. Byli jsme jen u babičky na zahradě a já se chvíli opalovala..než mě to přestalo bavit a radši šla pomáhat taťkovi na záhon :D  Na sobě ještě krásný babiččin klobouk a staré brýle...
Večer jsem si pak šla po místní cyklostezce zaběhat.. Po strašně dlouhé době, naposledy jsem byla asi v dubnu ještě se švagrem, když trénoval na půlmaraton. A bylo to docela příjemné. Nečekejte nějaké velké číslo, bylo to okolo 6ti km, ale i tak to bylo moc fajn. Večer bylo sice pořád horko, ale na vyčištění hlavy a myšlenek super :)

Tady jedna s aktuálními brýlemi, které mám nové (asi po 4 letech jsem se dokopala jít k oční, wow! :D ) a po 2 měsících nalíčená a oblečená dokonce nějak holčičím stylem :D Ano, to jsem se chystala na tu svatbu :) A tak jsem si řekla, že bych jednou ze sebe teda taky mohla udělat člověka :D

Throwback na skvělý festival, který jsem taky v srpnu absolvovala. Hrady CZ, tentokrát Veveří u Brna :) Více jsem se rozepisovala už TADY, ale jako vzpomínková fotka to sem patří :)

Stejně tak se tu už objevil průvodce Regio Jetu, když jsem jela na super výlet do Hradce Králové za kamarádkou. Zajímavé, jak se to zase zdá strašně dávno a přitom jsou to tak 2 týdny! Někdy mi přijde, že ten čas letí fakt šílenou rychlostí...

Doufám, že i Vy jste si moc a moc užili srpen a celé prázdniny. Já je měla hodně vytížené co se brigád/y týče a autoškoly, protože to prostě zabralo spoustu času. Ale ještě si to vynahradím právě tím Londýnem :) 
Přeji všem krásné září, školákům aby si rychle zase zvykli na krutou realitu a nebrali to příliš tragicky, ony zase nějaké prázdniny brzy přijdou :)
S příštím článkem asi až po Londýně (což je tak za 2 týdny), kdy budu určitě nadšeně psát, co všechno jsem viděla a ochutnala a tak :)
Mějte se krásně a mezitím mě najdete na...



3 komentáře:

  1. Grilování je nejlepší! Ale k masu musím mít i ty brambory grilované, takové vařené se u nás nevedou :D A taky všude nosím krabičky... Lidi si občas klepou na čelo, ale tak přece si nebudu někde po cestě kupovat fastfood, ne...
    To s MyProtein je super, já o tom taky uvažovala, ale nemám na to tolik času... :D

    http://myway-tofitness.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Juchu nový článek :-) podělila by ses s námi o recept na ten koláč? Vypadá skvěle (a docela pevně narozdil od mých pokusů :-D většinou peču hodinu i déle uvnitř je to stále tekuté :-D) Fulghuma mám také moc ráda, četla jsem od něj asi dvě nebo tři knihy a moc se mi líbily. Na fotce vypadáš skvěle �� klobouk dolů

    OdpovědětVymazat
  3. Juchu nový článek :-) podělila by ses s námi o recept na ten koláč? Vypadá skvěle (a docela pevně narozdil od mých pokusů :-D většinou peču hodinu i déle uvnitř je to stále tekuté :-D) Fulghuma mám také moc ráda, četla jsem od něj asi dvě nebo tři knihy a moc se mi líbily. Na fotce vypadáš skvěle �� klobouk dolů

    OdpovědětVymazat