pondělí 15. srpna 2016

Z posledních pár dní...

Tak jo, je to zase nějaký čas, ale tentokrát nešlo ani tak o to, že bych měla tolik práce nebo tak, naopak..konečně vytoužené volno a nějaká změna oproti domovu.
Minulé úterý jsem vyrazila za sestrou a švagrem do Brna, abych si taky trochu užila prázdnin. Ačkoliv letní počasí zrovna nebylo, ale to nám ani trochu nevadilo. I tak jsme si zábavu našli, grilování stihli, vyfotili nějaké fotky, prostě moc fajn :)

Hlavně bylo super na chvíli vypadnout z domu. Nevím, jak to máte vy, ale já když prostě dlouho jsem jen a jen doma, tak už chytám ponorku. Na lidi, i na to místo. Takže jsem byla fakt ráda, že přišla změna.
Dojela jsem k nim v úterý večer, den před mými narozeninami. Takže jsem dostala super dáreček - čokoládového Šufánka, mňam, mňam - a jen jsme si povídali.



Středa byla hodně chladná, skoro mi až připomínala podzim. Venku šedo, člověk jen čekal, kdy začne lít. Takže jsme si zašly se sestrou na nákup, udělaly super obídek a kecaly... K večeru se počasí už zlepšilo, což se nám hodilo a mohli jsme na balkóně trochu grilovat. A večer jsme se dívali na staré fotky z různých dovolených a výletů a byla to fakt sranda. Trochu nostalgie, protože ten čas fakt hrozně letí, ale...sranda, protože.. Jak se člověk mění, je to vtipné pozorovat :)
Čtvrtek probíhal v podobném duchu, jen to počasí bylo už o dost lepší, takže jsme odpoledne mohli vyrazit i na procházku. Švagr vzal foťák a my se se sestrou vyblbly, smály se, pózovaly a ...nevím, bylo to hrozně fajn :) Cítila jsem se uvolněně, jak už dlouho ne, jako by ze mě spadla hrozná spousta nějakých negativních myšlenek a pocitů.
Je prostě se někdy jen tak smát, pořádně ani nevědět čemu, ale nějak to ze sebe všechno dostat. Zase být chvíli dítětem a uvolnit se. Kašlat na ostatní a jejich předsudky... Být sám sebou :)


V pátek šla i sestra do práce, takže jsem dopoledne trávila sama. To mi zas až tak nevadilo, zacvičila jsem si, naobědvala se, chvíli se dívala na seriál a hlavně se chystala na večer, protože to mě čekal festival Hrady CZ na Veveří.
Tam jsem se sešla s kamarádkami a šlo se na věc. Teda, první jsme se převlékly do karnevalového - každý rok je součástí festivalu soutěž o nejlepší masku a nebyly bychom to my, kdybychom to nehecly. Takže kamarádka sehnala hávy jaké nosí jeptišky a byly jsme..no, velmi populární :D Jak už spousta lidí měla něco v krvi, tak se s námi chtěli všichni fotit! Byla to fakt sranda
Kapely v pátek sice nebyly nic moc extra, ale i tak jsme si to užily :) Jako masky jsme se dostaly i na pódium a vyhrály krabici plnou pytlíků s chipsy, jakési víno a deku. Jo, byly tam i lepší ceny, ale tak :) Bohužel jsme se nedostaly do soutěže dál, kde se potom hraje o kytaru Jack Daniels. Ale i tak to stálo za to! 
V zákulisí jsme s kámoškou chytly i Xindla X a kytaristu z Mandrage a to by bylo abychom se s nimi nevyfotily! :P Ačkoliv už byla tma a ...ale fotka je :D 




Na noc jsem jela zase k sestře, ale v sobotu jsem se zase za holkama vrátila. Tentokrát už v normálním oblečení a užít si hudby.
Já se musím přiznat, že žádnou z těch kapel vyloženě neposlouchám, když to hraje v rádiu, tak to poznám nebo tak, ale nemám potřebu to poslouchat. Ale na živo je to vždy fajn atmosféra a je to super :)
První jsem slyšela Ewu Farnou.. Teď si možná řeknete What?! Ale....abych byla upřímná, její hlasivky mě prostě dostaly! Ta holka má nádherný hlas a co s ním umí dělat, to je prostě pecka! Patří jí veškerý můj obdiv, fakt nádherný zpěv :)
Chvíli jsme stály na Vypsanou Fixu, ale zbytek se mi s kamarádkou někam ztratil a navíc byl hlad, tak jsme si koupily jídlo a poslouchaly spíš z dálky. Fixu mám docela i ráda, takže to bylo fajn, poslechnout si některé písničky :)
Pak hráli nějací Skyline, to mi neříkalo nic ani podle názvu a abych byla upřímná, tak se mi jejich hudba ani trochu nelíbila. Ale za to jsme pak šly na kapelu Poletíme? a ačkoliv jsem znala všehovšudy asi jen jednu písničku, maximálně jsem si to užila! Netradiční nástroje, vtipné texty, rytmická hudba. To jsme si fakt suprově zapařily! :)
Pak byla pro nás poměrně delší pauza docela nezáživných kapel, takže jsme obcházely areál a bavily se jinak. Zase jsme se potom rozdělily, protože holky chtěly jít na Rybičky 48, kteréžto já ale nemůžu rozdýchat, takže jsem zase šla kecat na chvíli se zbytkem do stanu.
Za to jsme se pak nahrnuly na Divokýho Billa a to jsme teda taky tančily jako o život! Ti hráli skvěle. Když jsem byla menší, měla jsem je dost ráda, takže jsme znala i většinu písniček a textů! Fakt, to byla pecka!!! :)


Nezůstavala jsem až do konce, kdy hráli Kabáti, protože..no, nechtěla jsem se rvát v rozjezdu a hlavně mě to ani moc nelákalo. Znám taky jen ty staré písničky, z těch nových asi nic, takže.. jsem se radši jela trochu vyspat.
V sobotu večer přijely do Brna i naši a společně jsme potom v neděli jeli domů.
Po cestě jsme si ale ještě udělali výlet do Kroměříže. Aspoň na chvíli, prohlédnout náměstí a podzámeckou zahradu. Město je to moc pěkné, alespoň to centrum. Ani moc turistů tam nebylo, slunce už chytalo zase letní teploty, takže fajn.
Skočili jsme si na oběd, prošli to tam a jeli domů.


Celkově, co se týče jídla, tak ...u sestry v pohodě, měla doma docela čerstvé a velké zásoby ořechů z Grizly.cz, takže já byla nadmíru spokojená :) Grilovaly jsme nebo něco uvařily spolu, taky jí poměrně zdravě, takže pohoda.
 Na festivale..pro spoustu lidí je to nutný cheat, ale...vůbec to tak být nemusí. Jasně, spousta stánků s klobásami, langoši, bramboráky a tak..Ale za to jsem tam viděla i vegetariánské brambory, grilovanou zeleninu, žampiony nebo třeba burger s tofu. Já to třeba řešila tak, že jsme si dala normálně grilované kuřecí maso s grilovanou zeleninou a potom špenátovou tortillu se zeleninou a kuřecím. Taky jsem měla jednu DeNuts tyčinku a pár ořechů, pila jen vodu a šlo to v pohodě :)
V Kroměříži jsem zase vyzkoušela kuřecí paličky s barbercue omáčkou a kváskovým chlebem a bylo to taky moc fajn :) Takže určitě je vždy cesta ;)

Grilování na balkoně :P

A cvičení taky šlo, švagr má doma taky činky a cvičící desku, navíc je tam dýžtak plno posiloven. No, nechci tím říct, že bez toho nemůžu žít (no..možná že ne :P :D ), ale..že všechno jde, když se chce :) A já jsem ráda, že jsem si to uměla pěkně zařídit a jsem spokojená :)
Jasně, doma je doma, má to v mnohém svém výhody, ale..prostě zase se bránit výletům a dovoleným jen kvůli strachu ze stravování nebo že by člověk jednou vynechal trénink, to je podle mě obrovská blbost!




Na závěr ještě pár fotek a ...co vy? :) Byli jste letos taky na nějakém festivale? Jak na dovolených řešíte jídlo a cvičení? :) Pište do komentářů, klidně nějaké tipy, budu moc ráda :)

Knížka...vždy si nějakou beru s sebou!! :)


Možná to nevypadá vábně, ale bylo to dokonalé :P Rizoto s brokolicí, červenou řepou a tofu :)

Balkonový gril :)

A ke grilování nádherný západ slunce, to můžu :3

Kroměříž :)

A již zmiňované paličky :)

A ještě jedna ze zahrady...

2 komentáře:

  1. Západ Slunce je nádherný! Čokoládový Šufánek... mmm :3
    Farna se hoodně vypracovala, má fakt úžasný hlas (nějak ji aktivně neposlouchám, ale občas na ni mám náladu :)). No a ty masky jeptišek - bomba!
    Jen užívej :P

    http://myway-tofitness.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :)
      Joo,vypracovala.. :) Taky ji neposlouchám, není to můj styl, ale..umím ocenit dobrý hlas :)

      Vymazat