neděle 17. července 2016

Vyhlášení vítěze!

Tak je to tu!
Uplynuly dva týdny, od té doby, co jsem psala článek, respektive recenzi, první ze dvou chystaných, na produkty firmy Semix. Jednalo se o kaše, proteinové, chia, se sníženým obsahem cukru... No, prostě, pokud jste článek nečetly, rozhodně se k němu vraťte a hlavně mazejte do obchodu nebo na jejich e-shop, a objednejte si! :)

Nicméně!!
Součástí článku byla i soutěž... Soutěž o balíček plný právě jejich instantních kaší :)
Zapojila se vás spousta, byla jsem mile potěšena :) Kéž by taková účast byla i u normálních článků :D 
Každopádně, jak už to tak bývá, vítěz soutěže může být jen jeden.
A já to nechala tak trochu na náhodě. Všechny komentáře jsem si přečetla, Vaše reakce a názory. A nakonec napsala čísla od 1 po 18, protože přesně tolik komentářů článek měl, roztříhala na lístečky, obrátila, zamíchala a tahala...


A tady (snad fungující) video, jak jsem tahala a jaké šťastné číslo se stalo vítězem!




A jedná se o číslo 15! 
Což je v komentářích Romana Dolečková! Moc a moc gratuluji, ozvu se Ti na mejl! :) Prosím o co nejdřívější odpověď, ať může balíček vyrazit na cestu! :)
A vy ostatní...se ničeho nebojte, jelikož a protože jak jsem již avizovala, v brzké době (a to opravdu brzké) se objeví další článek, s další soutěží! A cena opět bude stát za to ! :)
Zatím se mějte, užívejte si sluníčka a volna! A papejte výrobky od Semixu :P

2 komentáře:

  1. Doufám že slosování proběhlo za přítomnosti státního dozoru a notáře! :D

    OdpovědětVymazat