středa 6. července 2016

Červen 2016

Zdravím :)
Já vím, že si možná říkáte, že začalo léto a já navíc mám už nějakou tu dobu od maturity volno, a stejně se článků neobjevují kvanta a .... No, jsem zaneprázdněná snad ještě víc, než když jsem do té školy chodila. A upřímně, vůbec mi nepřijde, že bych nějakou maturitu dělala vlastně letos (natožpak zhruba měsíc zpět!) :D
V minulém článku jste si mohli přečíst recenzi a hlavně si ZASOUTĚŽIT, tak kdo se ještě nezapojil, tak to určitě udělejte :-)
Dnes to bude trochu o červnu, s pár fotkami...

Já vím, že jste asi zvyklí každý měsíc teď už spíš jen na My dishes, ale pravdou je, že se mi nakupilo více i nejídelních fotek, které bych vám ráda ukázala, tak proto tentokrát jinak. Navíc si říkám, že článek plný fotek s jídlem je sice fajn (ještě více by bylo to mít znovu všechno před sebou :D ), ale nějaké to povídání a jiné zážitky v tom nevyniknou. I proto si to dnes ukážeme poněkud pozměněné.
Nebojte, jídlo taky bude, ale i něco jiného :) Prostě se chci více rozepsat (a jéje, si asi říkáte :D ) a více si vylít srdíčko. Když už mám chvíli volna...

První fotka, aby se zase úplně nerušila tradice, bude z jídelního soudku ;) Se začátkem léta a pěkných veder to člověk netáhne k nějakému dlouhému vyvařování u sporáku, takže zvolit salát je dobrý nápad. A ne, v mém případě se nikdy nejedná o pár hlávek salátu a k tomu opět salát. Já si vždy vytáhnu největší mísu, kterou doma máme, naházím tam spoustu zeleniny, šunku, sýr, cottage, vejce.. No, prostě, ať taky chvíli zůstanu najezená :D 


Když už je řeč o těch vedrech... Summer hot bodies na mě hledí všude z Instagramů a Facebooků, je to poněkud na palici, že se lidé ženou za krásným tělem jen na 2 měsíce v roce, drží šílené diety a s nástupem září se zase jede stará dobrá písnička. Takto by mě to rozhodně nebavilo. Když něco dělám, jako cvičení, zdravou stravu a tak, tak proto, že mě to baví a naplňuje, něco v tom nacházím. Ne abych v létě ukázala kostky.. Jo, je to plus, ale tak...
Na fotce je můj velmi trefný crop top :D (a záměrně spodní část nefotím ) Kdysi jsem jej viděla na Aliexpressu a pobavil mě. Tak jsem jej musela mít. A jinak, ne, nic se nezměnilo, stále se považuji za #rockfan :D

Za co jsem na sebe hrdá a co jsem si dala vlastně takovou challenge, bylo "dohnání" čtení. V období okolo maturity jsem na něj neměla vůbec čas, tedy pokud nepočítám maturitní otázky (a to fakt nepočítám!). Takže malé předsevzetí bylo dát za červen aspoň 10 knih.. A dala jsem nakonec 11, takže mise splněna :)
Jednou z nich byla třeba právě tato, která se mi hodně líbila. Mírně filosofická, ale nic extra náročného. Rozhodně doporučuji :)

Na chvíli opět skok k jídlu. Tentokrát ranní kašička. No, jo, jsou vedra, ale.. #mojeovesna je nutnost kvůli které se klidně už od rána budu potit jako to prase.

Tuhle lahůdku teď schovávají útroby naší lednice. Respektive, už ji asi příliš dlouho schovávat nebudou, protože mizí rychlostí světla... Mandlové máslíčko :3 Nakoupeno na eshopu Grizly, společně s obrovským množstvím ořechů, sušeného ovoce a jiných pochutin a mňaminek, kterých tam mají hafooo! :)

Jak asi víte, lítám mezi dvěma brigádami. Výhodou té druhé, kde pomáhám s úklidem v místním hotelu, je, že na WC a pokojích mají super zrcadla. Takže když si kolegyně odběhne, já si rychle vyfotím bicáček a zase rychle pádím k hadře a povlékání postelí :D (A ano, vypadám děsně, ale...kdo by se upravoval, když jde uklízet a je léto a ....no, prostě jsem ten typ člověka, který jde s košem klidně v teplákách, roztrhaném triku a nenamalovaná.. Ok, nejen s košem)

Pečené brambory a treska :) Další s letních obědů, jednoduchý na přípravu a přitom tak dobrý :) Ryby se snažím zařadit alespoň jednou týdně. Nejen kvůli tomu, že jsou zdraví prospěšné, ale i proto, že je mám fakt ráda :)

A tady můžete vidět výtvor mě a mé sestry :) Pekly jsme spolu dort (v těch největších vedrech!!) pro jejího manžela a tchána, kteří oba dva zvládli odběhnout půl maraton! Za to mají můj neskutečný obdiv (já bych to nedala ani kdyby venku nebylo 35 stupňů ve stínu). 
Jednalo se o normální piškotové těsto, rozřízlé vejpůl, kde bylo pomatlané tvarohem s jahodami. Přikryté druhou vrstvou piškotu, opět tvaroh, trocha marmelády, aby nahoře krásně držela rozpuštěná čokoláda a lentilky. A cukrovou polevou na perníčky nakreslené šlapky a přesná délka, kterou zaběhli.

Jak už jsem psala výše, lítám mezi dvěma brigádami, teď mi do toho začala i autoškola, do toho mám tréninky, procházky, výlety, když můžu. Prostě je těch aktivit strašně moc a energie se lehce ztrácí, obzvlášť v tom horku. Proto jsem si jednu sobotu udělala opět volnou, prostě cheat day. A náramně si jej užila. Na fotce je malá koláž toho, co padlo... :)

A důkaz toho, že o tom makání na sobě jen nemluvím, ale je to i fakt. Bohužel jsem se ještě nenaučila ty super postoje a pózy, u kterých mi vylezou všechny ty buchty a svalíky, ale...učím se :P :D To víte, doma pořádně zrcadlo není, světlo na palici, ale člověk stejně nejlépe ví, jak na tom se svou formou je. Není to o pózičce, kterou postneme na IG s milionem hashtagů. Aspoň pro mě ne.. Mám nějaké svědomí a hrdost :)

Pro dnešek vše.. Odlehčený článek, ale píšu jej předem, protože v tuto chvíli asi zase někde lítám (mezi prací, prací a autem pravděpodobně :D ). Ještě bude jedna recenze a jinak.. Neváhejte napsat do komentářů (nebo e-mail, Instagram, kamkoliv) své nápady, o čem byste chtěli číst :) Ráda budu psát o něčem, co vím, že Vás zajímá :)
Doufám, že si léta užíváte, na rozdíl ode mě odpočíváte! :D 













2 komentáře:

  1. :D To je úplně přesný. I když je venku 40 ve stínu, stejně snídám kaši a pak se divím, že je mi vedro i ve spodním prádle :DD
    Taky chci dělat autoškolu, ale ještě nevím. Bojím se toho -_- :D

    http://the-biggestfear.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jooo, přesně :D
      Neboj, není to taková hrůza..Tedy, zatím :D Ale zvládneš to! ;)

      Vymazat