sobota 4. června 2016

My dishes 2.2 (Květen)

Zdravím v sobotní podvečer :)
Přicházím s dalším dílem My dishes, tentokrát z měsíce května. Jak víte, měla jsem docela čas na to si chystat nějaké jídlo, respektive.. čas úplně nebyl, ale.. maturita a učení se dá stranou, když je hlad :D Takže mám docela dost fotek :)
Jinak čím se zabývám teď, když už mám v podstatě prázdniny? No, pravdou je, že jsem se vlastně ještě pořádně nezastavila. Byla jsem u kadeřnice, na dalších přijímačkách, předávání maturitního vysvědčení a taky v práci - no, brigádě. Dělám v Kauflandu u pultů s lahůdkami (saláty, pomazánkami), sýry a salámy. Hrozná práce, říkáte si? Jako asi nemohu ještě být objektivní, byla jsem tam všehovšudy třikrát, ale pravdou je, že směny utíkají rychle, jsou 8mihodinové s jednou pauzou (30min) a všichni okolo jsou moc milý a pomáhají mi, kde se dá. Nemyslím tím zákazníky, tam je to dost různorodé, někteří jsou hodní a milí, ale někteří jsou prostě naštvaní na celý svět a tím to pro ně končí. Neocení nic.. Ale taková je prostě práce s lidmi... 
A taky jsem hrozně ráda, že konečně stíhám nějaké to čtení, věnování se kamarádům.. Prostě, paráda! :) Výsledky z žádné školy zatím nemám, trochu se jich upřímně bojím, stále se mi honí hlavou, co bych asi taky dělala, kdyby nic.. Ale je třeba tyto negativní myšlenky potlačit a...prostě vše dobře dopadne! :)
Jooooo! A asi jste si všimli, že je nový design.. Není to nic extra oslnivého, ale cítila jsem, že to chce změnu :) Tak jsem se o něco pokusila a docela se mi líbí. Úplná změna barvy, ale upřímně, já jsem prostě rockerská duše, a tak je mi ta černá nějak bližší :3 :) A už končím, úvod bude nakonec delší než vše ostatní :D Jde se na to jídlo!!!!

A hned začneme dobrotou - rýže a pečené kuře :3


Další kuře, tentokrát se zeleninovou kaší

Rýže a směs z rajčat, sojového masa a papriky :)

Vaječná omeleta se šunkou a hráškem, posypaná balkánským sýrem

S pořádným příchodem jara jsou skvělé zeleninové polévky.. Plné zeleniny a navrch čerstvá pažitka! Jo, to já můžu :P

Rýže a vepřová krkovička 

Hromada zeleninového salátu a nahoře sýr

Opět vepřové masíčko, tentokráte se špenátem

Bramborové noky s šunkou a hráškem

Hranolky z mrkve a cukety vařené na páře a k tomu směs ze sojových nudliček, které jsem promíchala s trochou gervias.. To byla lahůdka!!

Rýže a vepřové.. :) (to byl dokonce tuším oběd před maturitou :D )

Ranní ovesná kaše s chia semínky a jablkem :)

Míchaná vejce s cuketou, cherry rajčátka a večerní pečivo z Kauflandu

Brambory, uzené tofu a pod ním se schovávají ještě cuketové nudle :)

Další ovesná kaše, tentokrát s kakaem a chia.. a opět jablíčko (nemám ho ráda, když je na kaši, tak proto jej mám vždy dané bokem v misce.. a lépe se tak chroupe)

Vajíčka rozmíchaná s proteinem a opečená na troše kokosového oleje, nahoře Šufánkovic kokosové arašídové máslo a jablíčko

Jedna taková pomaturitní odměna :) Rodinný oběd a já si dala pizzu prosciutto.. Pizzu jsem neměla asi rok, ale v restauraci, kde jsme byli, ji dělají moc dobře. A že to není clean? No a... IIFYM rules a navíc.. jednou za čas, všeho s mírou a vyvážená strava..to je základ :)

A na závěr bramborová kaše a směs s šunky, chřestu a zelených fazolek

Tak doufám, že se Vám dnešní díl líbil a já se vynasnažím psát i nějaké poutavější články, když už na to mám teda čas :D Chtěla bych konečně dopsat My Story a pak přidat něco o tom, jak to mám teď :) Užívejte si slunečních dní a přidejte mi nějaký zajímavý tip na snídaně, přijde mi, že jím pořád to stejné dokola.. Děkuji :)


3 komentáře:

  1. Gratuluji k maturitě a přímačka na VŠ, dnes tam vezmou kde koho, takže to dáš :-)
    Taky chodím na brigádu do supermarketu a jako brigáda mi to přijde super ale na stálo bych zde dělat nechtěla, chci si přeci jenom v životě zkusit více prací. Jídlo miluji takže jím všechno, pouze vepřové maso nemusím. Tvoje pokrmy vypadají dobře a myslím si že jíš normálně, s tím zdravím stravováním se to nemá přehánět. Je super že tvá jídla obsahují jak zeleninu i maso.

    OdpovědětVymazat
  2. Samé dobroty teda :D. Já jsem se dala na obědvání hromady míchanýc vajíček a denně sním kvanta jahod, protože prostě jsou..
    Žádný tip asi nemám, už skoro 2 roky snídám jogurt s ovocem a ovesnými vločkami s hrnkem kávy.. vyjímkou je o vánocích vánočka :)).

    OdpovědětVymazat
  3. Samé mňamky...
    Taky mi příjde, že snídám pořád to samé :D ale snažím se to střídat.. ovesná kaše s ovocem, kukuřičné lulínky s ovocným jogurtem, bílý jogurt s ovesnými vločkami a sušeným banánem, kokosem a brusinkami, nebo na slano to bývají míchaná vajíčka či křehké rohlíčky (suchary) se sýrem, šunkou a k tomu zelenina...

    OdpovědětVymazat