pondělí 14. března 2016

Brníčko

Tak jak už to tak bývá, prázdniny utekly rychlostí světla, nastalo pondělí a už nás zase svíraly stěny školy.. Jop, super, fakt jsem se těšila..
Ale já se chci ještě na chvíli vrátit do prázdnin...

Jak jsem psala v předchozím článku, na víkend jsem se chystala do Brna, navštívit sestru a švagra. Jen tak, abych se alespoň někam dostala, když už jsem měla to volno, a taky já za nimi hrozně ráda jezdím :) Brno mám ráda a navštívit rodinu, kterou jsem docela dlouho neviděla, je vždy super :)
V pátek u nás bylo ještě veselo, protože dorazila i babička z druhé strany republiky (pří pohledu na mé tetování prohlásila, že kdyby byla mladší, tak by si taky nechala udělat.. Jo, to mě pobavilo :D ) a taky jsem byla ještě u kadeřnice.
Odpoledne jsem nakonec vyrazila vlakem, úspěšně si tam dokonce četla nějaké maturitní otázky a poslouchala písničky.
Zbytek dne jsme si u sestry víceméně jen povídali, dali si večeři, prostě takový pohoda večer :)

A všechno z dálky pozoroval pes.. :) Omluvte kvalitu...ale je to největší roztomilouš..i když po mně pořád skáče a má tendence mi neustále olizovat pusu

V sobotu měla sestra školu a já byla se švagrem domluvená, že zajdeme do ateliéru a nafotíme nějaké fotky. Ano, švagr je mimo jiné i fotograf (jeho stránky ZDE!), takže kdyby jste byli z Brna a okolí, neváhejte mu napsat :) Je fakt šikovný!
Tady malá ukázka fotek, bude jich ještě více, tak dýžtak zase potom nějaké přidám.


Hlavně jsme zjistili, že jsme docela sehraný tým. Mě bavilo se fotit, vymýšlet pózy.. Ačkoliv, musím se přiznat, že po dvou hodinách jsem byla unavená a těšila se na jídlo! Asi přestanu komentovat modelky, taky tu práci nemají úplně jednoduchou! :D
Ale hlavně fotografové, jak jsem tak pozorovala švagra, jak neustále něco šteluje, světla, kde mám přesně stát a podobně, a potom ještě tu hromadu fotek protřídit a upravit, no práce jak nad hlavu...
Ale tak snad to bude stát za to, fotky, které už jsou a ukazoval mi je, jsou prostě nádherné :)


V neděli jsme měli na obídek vynikající domácí celozrnnou pizzu, byla to mňamka ! :) Musím se přiznat, že jsem si příjem úplně nehlídala, ačkoliv jsem stále v malé rýsovačce. Řekla jsem si, že na tom zase tolik nesejde a i kdyby, tak trochu nakopnutí metabolismu neuškodí. Ale ne, že bych se cpala čokoládami, cheat to nebyl, ale..prostě přesně podle maker taky ne ;) A byla to docela příjemná změna..

Krasavica! A další dva kousky následovaly...a to byly poměrně velké, na fotce to nejde příliš poznat!

Taky jsem sestru naučila milovat arašídové máslo! :3 A já u ní poprvé ochutnala toto čokoládové arašídové od Šufánků a opět nezklamaly! Prostě luxus :)

Tak to by byl ve stručnosti můj víkend alá Brno, příjemný oddech na konec prázdnin a neděle večer opět ve vlně příprav na pondělí.. Ale ne nějak moc, víte jak, nic se nesmí přehánět :D 
Doufám, že jste si i Vy víkend užili.. Klidně mi do komentářů napište, co jste dělali a jestli třeba máte taky nějaké zkušenosti s focením v ateliéru :) 
Mějte se krásně a mezitím mě sledujte na instagramu a facebooku!!! :)



7 komentářů:

  1. Krásný víkend a ty fotky jsou topové :) Určitě se těším na další.
    Sweet Life with Lena

    OdpovědětVymazat
  2. Ta pizza vypadá velmi chutně :D Fotky jsou nádherné.

    OdpovědětVymazat
  3. Fotky jsou nádherné, moc se mi líbí tetování, třeba se k nějakému taky odhodlám.

    OdpovědětVymazat
  4. Ty fotky jsou krásné! :) a to máslo od šufánka bych chtěla už dlouho zkusit! jen se mi nechce platit to poštovný :( :D
    A moc děkuju, to je milé! :) no jako uniklo.. já to nikam nenapsala, takže vlastně tak první zmínka :)

    http://the-biggestfear.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat