neděle 28. února 2016

To musíte vidět

Mám pocit, že jsem teď v nějakém časovém shonu, buď jsem ve škole anebo dělám něco do školy. Což se mi úplně nelíbí, ale asi je fakt na čase si přiznat, že se ta maturita blíží a začít něco dělat. No, takže víkend z velké části zabraný taky věnováním se škole.
Jediné, co mě trochu uklidňuje je, že za týden nám začnou jarní prázdniny. Kdy samosebou nebudu moct celý týden prokrastinovat, ale aspoň trochu nabrat síly bude potřeba.

Když už si najdu čas abych obhlédla něco na internetu, tak si docela pečlivě vybírám, co to bude. A musím říct, že toto video mě zaujalo hned.
Pana Fořta znám, tedy ne osobně, ale četla jsem od něj spoustu knih, líbí se mi, jakým způsobem informace podává. Jde vidět, že opravdu ví, o čem mluví, že je opravdu odborník na věc.
Proto rozhodně doporučuji se na tento rozhovor podívat! Stojí to za to :)



Žádné komentáře:

Okomentovat