středa 6. ledna 2016

My Dishes 1.7 (Prosinec)

Tak se ozývám v tomto roce... A to s takovým menším jídelním shrnutím ještě loňského prosince :)
Návrat do školy byl krutý a nárazový. Zjištění tak tisíce testů a zkoušení, co kdy píšeme, jaké dělat referáty, do toho řešit četbu a především PLES, který se nebezpečně blíží. Prostě, au!
Bohužel domluva ve třídě příliš nefunguje, takže se ze školy ještě ve většině případech vracím tak akorát naštvaná a mám chuť vraždit.
Ale jinak se snažím být stále pozitivní - což je jeden z cílů na 2016 - a najít vždy vhodná východiska. Takže dnes jsme dokonce i něco domluvily, tak snad už to klapne a já nebudu muset klapat je!

Nicméně, pojďme na ty fotky :)
Předem musím upozornit, že se prosinec očividně nesl hodně v duchu rýže, kterou jsem podle fotek měla na talíři víc než častokrát :D Takže originalita jak blázen, ale hlavně, že chutná, ne? :)

A hnedle jedním talířem s rýží začneme - tady jen jednoduše se zelenými fazolkami, to já můžu :)


Dokonce padla i nějaká jiná příloha! Noky s orestovanou zeleninou 

A i ranní kaše v rendlíku získala svou fotku! Tady s výborným čokoládovo-ořechovým proteinem od MyProtein! Chuťově opravdu skvělý, vřele doporučuji! :) Objednat se dá třeba zde

Basmati rýže s "čínou" ze sojového masa

Orestovat cibulku a zeleninku, zalít protlakem nebo rajčaty, přidat kuskus - luxusní večeře je na světě!

Brambory a směs s cibulí, brokolicí a marinovaným tofu

Další proteinová kaše - tentokrát se stracciatellovým :)

Bulgur se špenátem a sojovými kostkami

Další rýže, znovu zelené fazolky a navíc tofu natural

Maminka pekla výborné řepové brownies, k tomu jogurt  a jablíčko :)

Rýže a takový vege guláš s hříbky - mamčina práce

Rýže se zeleninou, sojovým masem

Další moje supr "polévka", plus navíc mozzarella :)

Ehm..zase rýže :D A kuře

Pro změnu kuskus se zeleninou a šunkou :)

A poslední, ZASE rýže a "čína" se sojovým masem

Tak jo, myslím, že prosinec byl prostě měsíc rýže a sojového masa.. Ale já to tak prostě mám, oblíbím se nějaké jídlo a pak bych jej jedla pořád. Než se to přehoupne zase na jinou variaci :)
Jak začal nový rok u vás? Taky byl návrat do školy/práce tak krutý?





3 komentáře:

  1. Hmm pěknou inspiraci jsi mi dala na jednoduché zdravé jídla. Takovéto pokrmy plné zeleniny opravdu můžu. Návrat do školy byl celkem fajn, já se i těšila až zas uvidím své spolužáky a spolužačky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Inspirace plná rýže no :D Ale děkuji..
      Tak to se máš, že máte dobré vztahy!

      Vymazat