úterý 8. září 2015

Testuji (4)






Jak jsem slíbila, tak činím? Že by?? 
Aneb ano opravdu, opět se hlásím s článkem! Nevídané, neslýchané! Ne, nepůjde o žádná moudra, jen Vám ukáži, co nového jsem ochutnala a jestli dávám palec hore ! :) A mám spousty dalších nápadů, aneb prokrastinace může začít a jsem blogu zase otevřená! 
Jen jsem si povšimla, že přes prázdniny, když jsem tu nebyla, tak trochu klesla návštěvnost, ale to nevadí, dělám to i pro sebe, takže to tu znovu rozjedeme! :)


Opět začínáme tyčinkou a opět proteinovkou od Nutrend :) Tentokrát příchuť jahodový cheesecake. Vzala jsem si ji proto, že jsem na ni slyšela/četla největší ódy.
A můj názor? Upřímně, ano, byla dobrá, ale že bych byla unešená, to ne. Chuťově super, ale konzistence mě trochu zklamala. Taková moc žvýkavá, nevím, jestli to bylo horkem nebo prostě tím, že taková má být.

V proteinovkách pokračujeme. Tato měla příchuť peanut-caramel.
Přečtěte si to ještě jednou a myslím, že je hned jasné, jaké to bylo. L-U-X-U-S! A to jsem ji jedla úplně roztopenou. Ale to mi vůbec nebránilo abych ji slupla jako malinu, u toho měla od toho všechny prsty i obličej, a ještě vylízala i obal. Fakt, lahůdka! :)

Neptejte se mě, proč ta fotka nejde obrátit, ale prostě nejde. Tak jen lehce nakloňte hlavu no :D
Určitě mnozí z vás znáte tyto rostlinné paštiky, dají se koupit například v Dm okolo 30 kč. Jsou vhodné pro vegetariány a vegany, neobsahují chemická barviva ani konzervanty. Já měla tuhletu s hlívou. Chuťově byla poměrně nevýrazná, ale špatná nebyla :) Určitě jich ochutnám více!


Raw Energy tyčinky jsem viděla všude na instagramu, kolik lidí je papá, a tak jsem musela i já.
Až mě zaskočilo, jak byla sladká! A to tam nejsou vůbec přidané cukry! Příchuť meruňka s kešu mi chutnala, takže určitě vyzkouším další :)

Jedna z veleznámých proteinovek Quest Bar s příchutí čokoláda a arašídové máslo.
Jak to jen říct. Nebyla špatná, chutnala po čokoládě i máslíčku, ale nemůžu říct, že bych z ní skákala radostí. Za tu cenu prostě podle mě neodpovídá celkový dojem.

A na závěr jeden oříškový flapjack. jedná se o poměrně levný z Albertu, stál tuším 16 kč. A není si na co stěžovat, levný, dobré složení, krásně zasytil a dodal energii, prostě paráda :) Samosebou mám ráda i ty od Wholebake, ale tyto jsou cenově rozhodně příznivější :)











5 komentářů:

  1. Hezký článek :) !
    Raw tyčinky miluju, jen mě trochu vadí jak jsou některé až moc sledké,ale rozhodně vyzkoušej příchut kakao a kakaové boby to je pecka :) !

    runeatandtravel.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tu jsem měla a upřímně ji i kupuji nejčastěji, je nejlepší!! :)

      Vymazat
  2. Raw tyčinky jsou bomba.. :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/08/foto-navod-nude-denni-liceni.html

    OdpovědětVymazat
  3. Deluxe nesnáším, ale raw tyčinky mám ráda - hlavně tu meruňkovou a cocoa&cocoa nibs :D Jinak ted docela ujíždím na domácích flapjackích, oreo quest a proteinovkách z DM :D

    http://myway-tofitness.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak questky, to je zázrak, že :) :D A domácí flapjacky? To zní dobře!! :)

      Vymazat