sobota 22. srpna 2015

Finally at Home...

Ahoj, ahoj, AHOJ!
Ano, je to tak, jsem zpátky. Nemyslím tím jen zpátky na blogu a v internetovém světě vůbec, ale hlavně zpět doma. Dva měsíce mi upřímně utekly jak voda a teď bych jen potřebovala ty prázdniny! :D Těch se asi bohužel už asi příliš nedočkám, poslední týden je zahrabaný v přípravách na sestřinu svatbu, která je přesně za týden! Fuu!

Trochu se tu teda rozepíšu, co jsem teda všechno dělala a tak, aledo podrobností to asi úplně nepůjde, to bychom tu byli tak přes 5 článků! :D Takže aspoň stručně! :)

A kde že jsem to vlastně byla?
Český ráj, Kemp Sedmihorky, restaurace (nebo jak to bazvat) Koupák :) Příjemné místo, schované mezi lesy a skálami, prostě v přírodě. Kdo znáte Český ráj, určitě víte, že je to fakt ráj na zemi. Čistá příroda, snaha ji chránit je tu fakt až hmatatelná.
K brigádě jsem se dostala přes našeho známého, který kemp vlastní. Takže kontakty fungují, ale zajisté všichni víme, že to skoro jinak ani nejde v dnešní době.
Tak abych vám popsala, jak to vlastně fungovalo, protože se nejedná o klasickou restuaraci, ale spíš jakýsi "bar". Přijde se dovnitř, obejdná se pití a jídlo a jde se sednout ven s pitím. Z vedlejšího okýnka se pak zařve číslo na jídlo a vy si jej jdete vyzvednout.
Já pracovala na obou pracovních pozicích, i za barem, i v kuchyni. Abych se nenacpala všude, žee....Bavilo mě to obojí, i když po třech dnech na jednom místě si to člověk vždycky rád prohodil.
Na baru jsem točila pivo, kofolu, malinovku, nabírala zmrzlinu, dělala kávu, podávala cukrovinky a tak. Byly dny, kdy byla řada až ven a já se neposadila několik hodin v kuse. A teď hlavně rychle, kvalitně a synchronizovaně s druhým člověkem. Do toho počty, vracení peněz a neustálý úsměv na tváři - možná to nezní náročně, ale když tohle děláte 12 hodin v kuse, tak to teda náročné je!
V kuchyni se ráno připravila polívka ze 2-3 hotovky, jinak se dělaly pizzy, hamburgery, hranolky, palačinky.. Co se dalo jsme dělali po domácku.. Takže vlastní těsto jak na pizzu tak palačinky, maso na burgery jsme si taky připravovali, žádné polotovary.

Prostě práce bylo dost a tím, že jsem tam byla ubytovaná a měla možnost v podstatě dělat furt, taky toho náležitě využívali. V práci jsem byla skoro nepřetržitě, jeden den volna třeba po týdnu. A věřte, že jet týden v kuse 12-13 (chodí se a odchází dřív, ať se vše uklidí/nachystá) je docela masakr! Na druhou stranu kdybych to tak nechtěla, mohla jsem si říct. Ale mně to nevadilo, zamakala jsem si, vydělala si a mám ze sebe dobrý pocit.. Byla jsem chválena, že mi to jde, a to mě taky hřálo na srdíčku.
Více volna jsem měla třeba v období, kdy mě přijeli navštívit naši a sestra se snoubencem, šli jsme samosebou na pár výletů, podívat se do skal, na hory, do Jablonce :)

A co cvičení a jídlo? Zpočátku jsem měla strach, že na to nebudu mít vůbec čas, že to dopadne jak loňské léto ( o kterém jsem psala zde ), ale naopak! Ano, jedla jsem víc a ani né zas tak clean věci, ale žádné přežíračky a alkohol se nekonaly. Cvičila jsem stejně jako doma, 6krát týdně. Radši jsem si ráno přivstala a byla jsem na sebe hrdá. Nabrala jsem nějaké svaly, jde to vidět a jsem se sebou spokojená! Doma jsem sice zjistila, že jsem půl kila shodila, ale zas tak mě to neštve, je to akorát pokyn k tomu, abych jedla ještě víc - což mi fakt nevadí - a to mám pocit, že jím pořád! :D
Navíc mě čeká ta sestřina svatba, takže jeden obrovský cheat day, na který se moc těším!! :)


Taky jsem 10.8. oslavila své osmnácté narozeniny! A co k tomu říct? Cítím se pořád stejně, rozum žádný, nejradši se koukám na pohádky. A když už můžu oficiálně pít, kouřit, tak jsem zjistila, že mi to stejně nechutná a že mě to vůbec neláká! :)


Své léto jsem prožila poměrně naplno, byť se to nezdá, vzhledem k tomu, že jsem neustále makala. Ale strašně mi to dalo! Poznala jsem spoustu skvělých lidí, naučila se novým věcem a to nejen těm praktickým v kuchyni a tak, ale i do života. Co očekávat od lidí, jak zachovat klid.. Prostě se cítím naplněná, plná dojmů, zážitků.. Jasně že mi chyběli všichni mí kamarádi, ale holky za mnou přijely, a ti kteří se za celou dobu neozvali.. Aspoň vidím, jaké to "přátelství" je..
S internetem a signálem to bylo hodně slabé, takže proto žádné články, žádné zprávy.. Ale musím se přiznat, že taky super odpočinek. Neřešit facebook, mejly... Prostě klid :)
Ale na blog jsem se těšila! :) Takže jsem zpět, snad v plné síle.. Mám hormadu fotek, tak dýžtak dodám ve více článcích, pokusím se to teď trochu rozjet.. (klepuuu! :D )
Povídejte, přehánějte, co vaše prázdniny? :) A chyběla jsem vám aspoň trochu? :D
Vaše
Miss Nothing :)

3 komentáře:

  1. Cvičit doma 6x týdně? To bych nedala :D nebavilo by mě to. Jinak jde vidět, že sis to užila :) tolik výletů.. ještě aby ne :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pročpaak? :) Kdyby mě to nebavilo, tak bych to nedělala ;)
      Joo, fotky vypadají výletově, přece nebudu fotit v práci :D Ale celkově jsem byla tak na 5-6ti výletech z celých dvou měsíců, takže sranda :D

      Vymazat
  2. Ten dort je úžasnýýý :D :))
    www.getmovincz.blogspot.com

    OdpovědětVymazat