neděle 15. února 2015

This Week

Přeju pěkný nedělní (pod)večer! :)
Řekla jsem si, že bych (aspoň jednou za čas) mohla přidat takové nějaké týdenní shrnutí mého snažení, myšlenek a tak. Nebo i třeba delšího časového úseku, prostě jak se zadaří.

Takže jak bych tak asi popsala tento týden?
Začátek byl skvělý, jako vážně. Počasí se nějak hodilo do pohody, vysvitlo sluníčko a tím mi trochu pookřálo srdíčko (RÝM! :D ) Ne, vážně, pondělí a úterý byly pro mě takové silné dny, cítila jsem se uvolněněji, jako bych si víc užívala dny - což je zvláštní, vzhledem k tomu, že máme nejdelší rozvrh. Další dny ne že by to byla nějaká extrémní změna, ale cítila jsem, že se postupně tak trochu vracím.. A nelíbilo se mi to. Ale co dělat...
Ve škole zkoušení a testy - pojďme si to pořádně pokazit, ať máme na konci školního roku co opravovat a na co nadávat - a do toho jakási chřipková epidemie, která se mi sice z větší části vyhla, ale rýmě jsem neušla (což znamená, že ji budu mít tak další 3 měsíce )
A přišel pátek, člověk by řekl, hurá! Víkend! - no, tak asi ne, když musíte trávit celé odpoledne v hudebce, s učitelkou co má fakt vymrdaný mozek je prostě na nic! Takže domů dorazíte večer, utahaní, rozlámaní a s náladou pod bod mrazu, což příliš nezlepší fakt, že se doma dějí opět nějaké změny a bude to opět trochu těžší období (ne že bych si teď tak nějak vybavila nějaké "lehčí"...)


Ale ok, posuňme se dál. Včera jsem byla na dalším plese, kde jsem byla součástí programu - tančili jsme zahajovací polonézu (ve svatebních šatech, aby to mělo náležitou eleganci - nikdy NIKDY si nekupujte korzetové šaty, málem jsem umřela jak jsem nemohla dýchat :D ) a prodávala lístky na tombolu. 
Na tento ples chodím každoročně a nevím proč, ale letos mi přišel nějaký slabší. Možná je to tím, že jsem nepila a tak jsem se tolik neodvázala nebo prostě už fakt ztrácím přehled o světě, který není v mé hlavě, nevím. 
Jako nechci, aby to znělo, že jsem se nudila, to neee! Zatančila jsem si, po delší době se opět viděla s přáteli, pěkně prošlapala střevíčky (Au, moje nožičky!), domů dorazila okolo 3 ráno... Ale oproti loňskému mi přišel letošní ročník prostě slabý odvar...


Co se jídla týče, myslím, že tento týden byl poměrně úspěšný. Zařadila jsem svačiny mnohem více než dřív, opravdu jsem se snažila. Naplácala jsem do sebe něco i na večer (jako třeba tvaroh nebo Hamánka - hehe, mňam :P :D ). Jen v pátek mě zase začalo trochu zlobit to břicho, tak už to tolik nešlo. Každopádně nějaký posun opět cítím a musím se za něj pochválit! 

A co se cvičení týče, dny byly jakési vypjatější, takže jsem měla dokonce dva rest dny. Jinak jsem se rozhodla zamakat teď na nohách a zadečku, takže teď cvičím podle Killet Buns and Thighs od Jillian Michaels, taky 6 week six pack a ještě Ripped Core s Bobem Harperem. Celkově teď omezuji aerobní cvičení a snažím se zapojovat jen posilování. Tato videa mě zatím velmi baví, tak nějaký týden ještě s nimi, pak se posuneme o level výše a najdeme ještě další :)
Jooo a tady je můj dnešní úlovek, nové činečky :3


Jinak dnešek byl takový trochu náročný. Když jdete spát okolo 3,30 ráno a maminka už od 8mi v kuchyni rachotí, tak nemáte přes den příliš dobrou náladu a neoplýváte nadšením. Takže jsem se moc nevyspala, celý den mě pálí oči a připadám si jako kdyby mě někdo praštil něčím hodně těžkým po hlavě :D 
Odpoledne se domlouvala sestřina svatba - nějaké detaily trochu, je na čase začít pořádně plánovat. Léto je sice daleko, ale člověk by nevěřil, KOLIK je toho u svatby zařídit! Jooo a už jsem se chlubila, že budu svědkyně? O:-) 
Pak jsem si zacvičila, což mě trochu probudilo, udělala si dobrou večeři a teď těžce přemýšlím nad tím, že bych to šla zalomit :D 
(Terapie láskou - krásný film a krásná kniha, vřele doporučuji! Ještě nejsem na konci, ale je fakt pěkná a moc dobře se čte!! :) )


Jaký jste měli týden vy? Taky má na vás takový vliv počasí? A co cvičíte? :)


3 komentáře:

  1. To je dobře, že už ses zlepšila, co se týče svačin :) Bez svačin totiž nepřibereš.. Není možné sníst 2000 kcal ve 3 jídlech :D jako samozřejmě možné to je, ale rozhodně ne pro holky, co se léčí s PPP. Jen tak dál!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo, ale i tak se mi někdy příčí :D Je to děs.. každopádně máš pravdu, budeme se podporovat a pak vše zvládnem!
      Děkuji, jsi moc milá! :))

      Vymazat
  2. Kolik kJ denně sníš zhruba? :) já zase musím trochu zvýšit.. Tělo si už zvyklo a rezignuje. Ale je to teda dost složité ti řeknu (při pohledu do zrcadla, jinak vůbec) :D

    OdpovědětVymazat