pondělí 23. února 2015

Radosti a starosti

Hlásím se tu, opět a zase!
Ano, div, dokonce po dvou dnech. A víte co? S tak o 90% lepší náladou. Lepšími vyhlídkami. Lepším rozpoložením.

A čím že ta změna? Zvedla jsem ten svůj zadek a opravdu se začala snažit myslet pozitivněji, dívat se na svět více optimisticky..Jasně, přece jen nelze udělat za takovou chvíli úplný obrat, ale cítím se lépe. Opravdu, o dost.
V sobotu odpoledne/večer jsem se byla projít s kamarádkou a to mi hodně pomohlo. Vědomí, že mám okolo sebe lidi, kteří mě mají rádi a kterým na mě záleží. Ač ji nevídám už tak často, jak bych chtěla a potřebovala, vím, že je tu pro mě, když ji potřebuji. A to je jeden z nejkrásnějších pocitů :)

Já vím, ten stožár to tam kazí - říkáte si, Ale víte co? Mně se tam ve skutečnosti líbí. Bez něj by to nemělo to kouzlo :)

Večer jsem se pak podívala na Harryho Pottera a Kámen mudrců. Ne, já se nemůžu podívat na nějaký film, který jsem neviděla a mám ho na sáhodlouhém seznamu. Radši se prostě kouknu na něco, co jsem viděla milionkrát! :D A bylo to parádní, člověk to zase úplně jinak vnímá. Ne, vážně, je to komedie :) Ale úplně to miluju, prostě byla chuť, tak jsem to stáhla a jelo se :) K tomu jsem se cpala tvarohem s ořechy, takže luxus pohodička a léčení rýmy. Vřele doporučuji :)

A neděle probíhala taky dobře. Cvičilo se mi už o dost líp, na konci jsem se nezapomněla pochválit a hned jsem se lépe cítila!
Odpoledne se mi nějak zastesklo po pečení a tak jsem projela net a upekla tuto vynikající bábovku podle Blaničky :) A musím se pochválit, moc se povedla a i doma chutnala :)

Pěkná, ne? :)

A tak nějak jsem si řekla, že by nebylo na škodu si za každým dnem najít něco, co mi udělalo radost, potěšilo mě a napsat si to, abych si toho více všímala a více vážila. Pak to dát dohromady třeba za týden a vychutnávat si ten příval energie z toho :)
Tak třeba dnes.. po cestě domů z hudebky jsem slyšela krásně zpívat ptáky. I když už byl večer. A já se nadechla (div, když mám takovou rýmu :D ) a cítila jaro :) Strašně se na něj těším, až se prodlouží dny, oteplí se, sluníčko bude hřát!
A další radost mi udělalo, že jsem dnes vydržela plank minutu a 30 sekund!


Trochu jsem se zalekla večer, přišla za mnou mamka, že se jdeme zvážit. Musím se přiznat, že se mě trochu zmocnil strach - ok, víc než trochu. Ale nic špatného mě nečekalo, jen další dobrá zpráva na dnešek. Mám o kilo víc! :) 
Já vím, já vím, "jen" kilo.. Ale já se cítím skvěle, protože i když to trvalo, tak jsem se pohnula a nezhubla, naopak! A cítím se silná, vím, že to půjde dál :) 
Jooo a taky, abych nezapomněla!! Muhehe :3 Všichni víme, že v Lidlu je co?? No přeci Americký týden! Takže nákup byl jasný :D

Krasavci :3 Joo, já vím, pouhé dva, ale holt chudé studentstvo a jinak si tak trochu brousím zuby na vyzkoušení od MyProtein :P


Aaaa, Bože, víc takových dní jako byl dnešek (nemyslím těch 9 hodin ve škole :D ). Za týden už i náš kraj bude mít jarní prázdniny a já si odpočinu. Taky pojedu za sestrou do Brna (takže Marks and Spencer třes se!), kde obejdeme nějaké svatební salony a oslavíme její promoce :) 
Ne, opravdu se modlím, aby mi pozitivní myšlení zůstalo a radostně jsem přibírala na váze! :D :) A aby mě bavilo cvičení a aby ta máslíčka nezmizela hned za dva dny :D

Umělecká fotka, kdybyste nepoznali :D Strašně se mi líbilo, jak to Slunce probleskovalo :)

Doufám, že i Vaše dny jsou pěkné a v týdnu snad My Dishes :) 
Držte mi palce, ať mi to vydrží! 

Ještě bábovka v akci - včera na svačinu ještě s vanilkovým jogurtem na pití (yummy :P ) a dnes na snídani :)

Jak si velebí na poličce :*

Jak se daří v pondělní večer vám? A kolik másel jste ukotvili? :D 




9 komentářů:

  1. Arašídový máslo jsem ještě neochutnávala, ale někdy musím, vypadá to lákavě! :)
    Jo pozitivní myšlení se vyplácí, jen tak dál :)
    Mark Spencer je super obchod! (hlavně to jídlo tam ááh :D )

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neochutnávala? tak se ale připrav, že jedna lžička ti změní celý život - na závislost :D

      Vymazat
  2. Pozitivní myšlení je základ všeho, to je jasný :) jinak Harryho taky miluju, takže má vždycky přednost :D -L

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to jasný, ale ne vždy jednoduché :) Tak snad vydrží!

      Vymazat
  3. trapas, že si všichni kupují dvě másla a ty 6 :))) :D ale nějaká holka 25, takže jsem v pohodě :D a od myprotein chci taky zkusit!

    takovou menší formu záchvatového přejídání jsem už měla a tohle je oproti tomu nic..:D nevadí mi ho jíst. Je úžasné a dokonce i zdravé (což je plus), jen bych nerada, aby tělu chyběli nějaké živiny ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. MyProteinová kilová verze prostě nejde zůstat neoláskovaná! Chce to jen pořádnou výplatu :D
      Tak jasné, živin má spousty, ale nic se nesmí přehánět, že...

      Vymazat
  4. určitě zkus, ty od patifu jsou podle mě horší, než ty zeleninový ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Já už to arašídové máslo musím zkusit.....jen se právě bojím té závislosti :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To se boj, závislost je rychlá a nekonečná! :D Ale stojí to za to ;)

      Vymazat